FAQ
- COM INSCRIURE'S A UN CURS.Posa't en contacte amb nosaltres i rebràs un mail amb el temari del curs, les condicions i el compte corrent on formalitzar l'ingrès.
L'ingrès només es farà efectiu quan el curs estigui confirmat pel que fa al nombre d'alumnes, dates, etc.
- CANCEL·LACIÓ DE LA INSCRIPCIÓ.
Si ens avises amb 7 dies o més d'antelació, et tornem l'import del curs o et reservem plaça en un altre curs de la teva elecció.
- ON S'IMPARTEIX EL CURS.
En funció del curs, quedarem al local on impartim els cursos d'estudi o en un lloc determinat com una plaça, pàrquing, etc. En el moment de formalitzar la inscripció s'indicarà lloc i hora concrets. Es facilitarà un mòbil de contacte per a qualsevol incidència.
- ALUMNES PER CURS.
Donat que es tracten de cursos de caràcter bàsicament pràctics, no hi ha un mínim definit d'alumnes. En tot cas, sempre es prioritzarà el tracte personalitzat i pròxim amb l'alumne.
Tots els tallers d'àmbit urbà corren per compte i risc de cada alumne. En cas de sortida de natura o muntanya, es contemplarà l'opció voluntària de contractar una assegurança d'accidents amb la FEEC. Ja que les sortides es coordinen amb GELADE (agrupació de muntanya)
- QUE CAL PORTAR AL CURS.
Cal portar la càmera de la qual disposis. Li treurem el màxim profit. En el cas de cursos més específics, com el de Càmera Rèflex o Fotografia Nocturna, caldrà disposar de càmera rèflex o de trípode. Igualment a Barcelona-photo disposem de càmeres i trípodes què, amb un increment de 10€ sobre la matrícula, estarien a la disposició de l'alumne que ho requerís.
- DESPLAÇAMENTS.
Normalmet el preu dels cursos, tant a Barcelona com fora de la ciutat no inclou el desplaçament, el qual corre a compte i risc de cada persona, ja que cadascú pot venir de punts geogràfics diferents. Amb tot, es pot organitzar la sortida coordinant-se per compartir vehicle i les despeses de gasolina.
- ALTRES QÜESTIONS.
Si tens qualsevol altre dubte, pregunta o suggeriment, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres al mail o al telèfon.